ملاک ها ومعیارهای ازدواج موفق

تنها زمانی می توانید فرد مناسبی را برای زندگی خود پیدا کنید که خودتان فرد مناسبی شده باشید . حتی اگر فرد مناسبی را به عنوان همسر برگزینید اما خود شما فرد مناسبی نباشید ،ارتباط شما ناچاربه شکست منجر خواهد شد .

** افراد زیادی هستند که در جستجوی فرد مناسبی هستند ، بیش از اینکه تلاش کنند تا خود فرد مناسبی شوند.

 

 

ادامه مطلب ...

آموزش و درک زبان بدن

یکی از روش های برقراری ارتباط با ضمیر ناخودآگاه افراد، درک زبان بدن آن هاست .

چگونه می توان از درون فرد باخبر شد؟ چگونه می توان رفتار او را پیش بینی کرد؟  او چه برداشتی از شما دارد؟ آیا تحت تأثیر سخنان شما قرار گرفته است؟

این ها سؤالات همیشگی کارآفرینان در تعامل با دیگران است و قطعاً یکی از روش های پاسخ به این سؤالات توانایی در درک زبان بدن است .

به کمک برقراری ارتباط با ضمیر ناخودآگاه، فرد می تواند به این مهم دست یابد و این همان مهارت آشنایی با زبان بدن است .

 
 
 
ادامه مطلب ...

عشق

نمی شود گفت که عشق به خودی خود خوب است یا بد . چون عواقب عشق کاملا به نوع عشق بستگی دارد . روانشناسان مختلف طبقه بندی های متنوعی از عشق ارائه کرده اند که یکی از معروفترین آنها ، تقسیم بندی روبرت اشتنبرگ از عشق است. مزیت این طبقه بندی ساده و قابل فهم بودن آن است که باعث شده حتی پدر و مادرها هم بتوانند با استفاده از آن تشخیص بدهند که فرزندشان دچار کدام نوع عشق شده و یا خود جوانها وقتی عاشق می شوند ، بتوانند ببینند عشقشان در کدام دسته بندی میگنجد و عاقبتشان به کجا میکشد.

ادامه مطلب ...

استمنا در کودکان

خود ارضایی یک رفتار خود تحریکی است که به منظور کسب لذت صورت می پذیرد. کودکان ممکن است خود را با دست یا شئی دیگری مالش دهند. آنها هنگام انجام این عمل معمولاً مشغول، برافروخته و مبهوت به نظر می رسند. ممکن است یک کودک این عمل را چندین بار در روز یا فقط یک بار در هفته انجام دهد. خود ارضایی به طور شایع زمانی رخ می دهد که کودک خواب آلود، خسته و تحت فشار است یا مشغول دیدن تلویزیون می باشد .


   

  ادامه مطلب ...

زبان بدن زنان

 

1 - به انگشتانش به دقت نگاه کنید  

اگر او دستانش را در لای موهایش فرو ببرد، سعی در جلب توجه شما دارد.همچینین طرز لمس کردن موها نیز بسیار مهم است.این به شما اطلاعاتی در مورد طبیعت و فطرت او می دهد. اگر او این کار را به آرامی انجام دهد، شما با یک فرد باهوش و متخصص در زمینه هنر عشق مواجه شده اید. حال اگر این کار سریع صورت گیرد، حاکی از کم حوصلگی و تعجب فرد است .

 

  ادامه مطلب ...